Abonneren  Inloggen

Hoe goede doelen denken over Print

3 september 2018
Premium

Een rondje makend bij de grotere goede doelen van Nederland valt op hoe populair drukwerk is. Niet alle grote goede doelenorganisaties blijken print veelvuldig in te zetten, maar bij KWF Kankerbestrijding, UNICEF en Oxfam Novib wordt het regelmatig gebruikt. ?Uit onderzoek weten we dat onze achterban beperkt digitaal te bereiken is.?

We benaderden de grootste goede doelen in Nederland - op basis van de inkomsten uit giften -  om te bekijken hoe zij omgaan met print en hoe belangrijk dat medium tegenwoordig nog voor deze organisaties is. Daarbij gaat het om alle printuitgaven van de goede doelen-organisaties die als marketingtool ingezet worden, met de nadruk op fondsenwerving. KWF Kankerbestrijding, UNICEF en Oxfam Novib blijken drukwerk nog regelmatig in te zetten. Ha


Log in en lees alle premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u inloggen. Heeft u nog geen account? Registreer nu en lees al onze premium artikelen gratis!

Inloggen Gratis registreren